Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~87ja | użytkownik

imię i nazwisko adresBydgoszcz zarejestrowany24.01.2010 @17:18:16 ostatnio na stronie09.12.2011 @18:33:11



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty4 komentarze563 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~majkolak    18.10.2011 @21:20:58
Żyje Pani ?! Zjawia się tu jeszcze? Patrząc na "datownik" chyba już nie?
~Maka133    18.05.2010 @00:11:30
dobranoc
~Maka133    18.05.2010 @00:01:17
ależ ja mówię i to bez przerwy w sumie ... mam na to świadków hihi
~pastwisko    17.05.2010 @23:54:33
_______
sarin, jelin, bambin.
~Maka133    17.05.2010 @23:53:32
nie no nie szalej ... czego się wstydzić mam niby .. tak po prostu okroiłem wszystko tak jest lepiej nie sądzisz?
~Maka133    17.05.2010 @23:46:54
a już myślałem że się będziemy sprzeczać
~Maka133    17.05.2010 @23:36:22
znaczy dlaczego by nie ... bo nie rozumiem zdziwienia
~Nightwatch    17.05.2010 @23:27:05
A dziękuję. To miło z Twojej strony
~Maka133    17.05.2010 @23:24:30
~Misza85    08.04.2010 @23:33:21
Wiesz... naprawdę źle zinterpretowałaś podpis pod tym zdjęciem.. nie patrze na prace innych osób. To że będzie inaczej, stwierdziłem na podstawie tylko i wyłącznie swojej galerii, widocznie nie patrzyłaś na inne prace w niej zawarte.
_______
Aby uzyskać możliwość dostępu do tego profilu,
wyślij sms o treści "Misza85" na numer 8329 (3zł VAT)
~kowazis    08.04.2010 @22:42:03
patrzyla ona w drugi obiektyw xD
_______
"Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat."
-pstryk1    07.04.2010 @07:57:32
Dzięki
^LdzW    07.04.2010 @01:03:33
<mwahahaha>

uwielbiam takich ludzi
pokazuje tu zdjecia i doskonale zdaje sobie sprawe ze sa tacy jak ty na tym portalu i jeszcze gorsi zapewne, tylko ze ich krytyka i pozytywne komentarze do mnie nie trafiaja.

gdybyś miała w galerii jakieś zdjęcia bo to co masz raczej nie można nimi nazwać to inaczej byśmy rozmawiali.

żegnam.
^LdzW    07.04.2010 @00:38:46
dla mnie konstruktywna krytyka jest wtedy kiedy ktos cos sobą reprezentuje a z tym jest problem tutaj.
~misiek2740    07.04.2010 @00:35:19
dziękuję pozdrawiam miłej nocki
_______
"Nie po to robię, by mnie wielbiły tłumy,
znam setki innych powodów do dumy..."
^LdzW    07.04.2010 @00:32:03
konstruktywna krytyke pochwalam a nie takie coś.
^LdzW    07.04.2010 @00:19:23
czy coś jeszcze masz za złe do otaczającego cie swiata ?

zarówno modelka jak i team ludzi będących na sesji nie uważają,ze zrobiliśmy z niej faceta
wiec takie testy zachowaj sobie dla siebie.
^LdzW    07.04.2010 @00:13:31
lubie takie poczucie humoru
~olkuszanin    07.04.2010 @00:07:06
haha widzisz, na 1x.com tą burze odrzucono twierdząc że jest niemożliwe do zrobienia takie foto ,, życie,,
~AniaSS    05.04.2010 @22:39:51
A czy wszystko ma być postawione na jedną kartę?? Albo czarne albo białe? Świat byłby trochę nudny nie uważasz? I uważasz,że nagość jest brutalna? Czy w tym wypadku modelka jest pokazana "brutalnie naga"? Nie ma ani krocza na wierzchu ani piersi nie są "brutalnie" pokazane.Wręcz przeciwnie,wszystko jest delikatne.Jest i intymność i trochę zagadki.Więc jeżeli twierdzisz że na tej fotce jest pokazana brutalnie naga,ciekawa jestem jak odbierasz akt w innej formie....pozdrawiam
~deWavrin    03.04.2010 @19:42:44
dziękuję i pozdrawiam
~ritm    02.04.2010 @00:05:13
bdb, thx.
_______
walka z samym sobą , to walka najtrudniejsza
~alessandra    01.04.2010 @23:53:55
Twarz modela lepiej widoczna na poprzednich fotkach Jeśli jesteś ciekawa
pozdrawiam i życzę weny twórczej
~adamek182    01.04.2010 @23:45:13
Nie mam tego w nawyku. Wolę w ten sposób - dziękuję
_______
I walk this empty street on the boulevard of broken dreams
~Maka133    01.04.2010 @23:33:53
jak znajdę jakiegoś gruchota zrobię dla ciebie na bank ... pozdro
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt